Produkt dnia
Przedłużacz - 3 gniazda z wyłącznikiem 3m
Przedłużacz - 3 gniazda z wyłącznikiem 3m
20,84 zł 16,94 zł
szt.
Mikser ręczny DONUT 250W
Mikser ręczny DONUT 250W
44,16 zł 35,90 zł
szt.
Mikser ręczny APPLE PIE 400W
Mikser ręczny APPLE PIE 400W
66,16 zł 53,79 zł
szt.
Miernik grubości lakieru NexPTG Standard
Miernik grubości lakieru NexPTG Standard
350,00 zł 284,55 zł
szt.
Miernik grubości lakieru NexPTG Advanced
Miernik grubości lakieru NexPTG Advanced
450,00 zł 365,85 zł
szt.
Miernik grubości lakieru NexPTG Professional
Miernik grubości lakieru NexPTG Professional
600,00 zł 487,80 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Najczęściej zadawane pytania

1.Czy mogę uzyskać fakturę VAT na zakupiony towar ?
Na każdy sprzedawany przez nas towar wystawiamy fakturę VAT. Na etapie składania zamówienia (podawania danych odbiorcy) należy zaznaczyć opcję "firma" i wpisać numer NIP.


2. Czy sprawdzę zawartość paczki przed uiszczeniem opłaty kurierowi ?
Jest możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera, po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki. W przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzony jest protokół rozbieżności - podstawa późniejszej reklamacji.


3. Czy podane na stronie ceny są aktualne i ostateczne ?
Informacje na stronach internetowych sklepu, zarówno dotyczące dostępności produktów jak ich cen, są codziennie uaktualniane. Tak więc wszystkie ceny widoczne na naszych stronach są aktualne i ostateczne.


4. Chciałbym zapłacić przelewem za zamówione towary, proszę o podanie mi numeru konta, na które mam przelać należność?
Informacje o numerze konta wysyłane są w chwili, gdy zamówiony towar jest przygotowany do wysyłki. Przesyłka zostanie wysłana gdy należność wpłynie na nasze konto.


5. Co powinienem zrobić z wadliwym towarem?
Proszę się skontaktować telefonicznie lub napisać e-mail z informacją o wadliwym sprzęcie. Zwrotnie przekażemy szczegóły odbioru wadliwego sprzętu - przyjedzie po niego nasz przedstawiciel lub trzeba będzie odesłać towar do siedziby sklepu na własny koszt.


6. Jaki rodzaj gwarancji obejmują zamówione przeze mnie produkty?
Sprzedawane produkty posiadają roczną gwarancję za wyjątkiem produktów, które posiadają inny okres gwarancji (np. określony w karcie gwarancyjnej).


7. Czy wszystkie wasze produkty są fabrycznie nowe?
Tak, wszystkie produkty, które oferujemy naszym klientom są fabrycznie nowe i oryginalnie zapakowane.


8. Jak mogę się z wami skontaktować?
W zakładce "Kontakt" można znaleźć wszystkie niezbędne dane kontaktowe.


9. Jak działa koszyk?
Koszyk pozwala Ci na zakupy w elektronicznym sklepie Begli. Podczas przeglądania naszych produktów, możesz je do woli dodawać lub usuwać z koszyka. Po dodaniu towaru do koszyka, w nagłówku strony będzie można zobaczyć zmianę ilość produktów w koszyku oraz ich łączną cenę. Ponadto w środkowej sekcji strony na górze zobaczysz komunikat mówiący, że produkt został dodany do koszyka.


Po dokonaniu zakupów, należy przejść do koszyka i na tym etapie możesz wybrać sposób dostawy oraz płatności. Kolejny etapem jest określenie adresu przesyłki oraz ewentualne dołączenie uwag do zamówienia. Następny etap to podsumowanie zamówienia, gdzie widoczne są zamówione produkty, ich łączna cena, metoda płatności oraz forma dostawy przesyłki. Z każdego z powyższych etapów można wrócić w celu korekcji zamówienia.

Ostatnim etapem jest złożenie zamówienia - wyświetli się podsumowanie wraz ze wszystkimi niezbędnymi informacjami. Zapamiętaj lub zapisz swój nr zamówienia - w razie jakichkolwiek pytań będziesz poproszony o jego podanie.


10. Ile trwa wysyłka zamówionego produktu?
Przesyłka powinna dotrzeć w przeciągu 24 godzin od wysłania. Produkty zamówione do godziny 14.00 są wysyłane
w ten sam dzień.


11. Czy mogę osobiście odebrać zamówiony produkt?
Oczywiście. Można tego dokonać w naszej siedzibie (ul. Armii Krajowej 21, 59 -400 Jawor) od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00, w soboty od 9.00 do 14.00.


12. Jak mogę zapłacić?
Istnieją następujące sposoby płatności:

  • Przelew: w tym przypadku zamówienie zostanie wysłane po wpłynięciu środków na konto firmy Begli. Aby przyspieszyć proces wysyłki, prosimy o umieszczenie w tytule przelewu nazwy towaru lub numeru zamówienia.
  • Płatność za pobraniem: płatność jest regulowana kurierowi w gotówce, przy odbiorze paczki przez klienta.

 


13. Czy stosujecie jakieś dodatkowe opłaty, ukryte koszta czy minimalne koszty wysyłki?
Nie stosujemy żadnych ukrytych opłat czy dodatkowych kosztów ani minimalnych kosztów wysyłki - to od klienta zależy ile wynosi koszt jego zamówienia (koszt produktów + koszty wysyłki)


14. Z jakim kurierem współpracujecie?
Korzystamy z usług firmy kurierskiej GLS.


15. Czy można wysłać zamówienie na inny adres?
Oczywiście, że tak. Należy to uwzględnić podczas finalizacji zamówienia w panelu klienta, wybierając opcję "inny adres dostawy"

Wielu naszych klientów prosi o dostawę przesyłki do pracy lub o wystawienie faktury na inna osobę, przez wzgląd na kwestę podatków. Dla każdego zamówienia możesz wybrać inny adres dostawy, wpisując go w formularzu, w komentarzu do zamówienia bądź dosyłając e-mailem. Możemy również zmienić adres dostawy na Twoim koncie w sklepie Begli, tak by produkty zawsze trafiały pod adres wybrany uprzednio. Paczka może zostać przesłana na inny adres niż adres płatnika w przypadku opłaty za pobraniem lub przelewem bankowym. W przypadku płatności kartą, ze względów bezpieczeństwa, przesyłkę należy wysłać na adres płatnika.


16. Czy wysyłacie paczki za pobraniem za granicę?
Niestety, nie ma takiej możliwości.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony

Sprawdź szczegóły »

Sklep internetowy Shoper.pl