Sprzedawane akcesoria posiadają roczną gwarancję za wyjątkiem produktów, które posiadają inny okres gwarancji (np. określony w karcie gwarancyjnej).
W przypadku reklamacji prosimy o dostarczenie:
- dokumentu zakupu towaru,
- towaru w fabrycznym opakowaniu z nienaruszoną naklejką gwarancyjną (jeśli taka występuje),
- karty gwarancyjnej (jeżeli była dołączona do towaru) z podpisem i pieczątką sprzedawcy, oraz datą sprzedaży
W celu usunięcia wad lub wymiany, Kupujący winien przekazać reklamowany towar naszemu przedstawicielowi lub odesłać na własny koszt, na adres BEGLI ul. Armii Krajowej 21 59-400 Jawor "Reklamacja"
Kupujący zobowiązany jest zbadać stan przesyłki z towarem bezpośrednio po jej otrzymaniu. Jeżeli przesyłka z towarem jest uszkodzona lub z okoliczności przy otrzymaniu przesyłki z towarem wynika, że ubytek lub uszkodzenie towaru nastąpiło w czasie przewozu, Kupujący zobowiązany jest niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki zawiadomić przewoźnika o takim uszkodzeniu lub ubytku towaru.
Za braki i uszkodzenia towaru w transporcie Sprzedawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności, jeżeli o ich zaistnieniu nie został powiadomiony w ciągu 2 dni od daty dostawy.
Reklamacje wadliwego towaru należy zgłaszać w terminie 7 dni od daty otrzymania towaru do Działu Sprzedaży. W tym terminie Kupującemu przysługuje prawo do wymiany towaru na nowy lub zwrotu pieniędzy za zakupiony towar.
Pobierz druk zgłoszenia reklamacji --> Reklamacja_towarów.pdf
W okresie trwania gwarancji Sprzedawca zobowiązuje się usunąć wady towaru wynikające z wadliwej konstrukcji lub wad materiałowych w terminie 14 dni od daty dostarczenia przesyłki do punktu serwisowego. Zobowiązania Sprzedawcy, które wynikają z niniejszej gwarancji ograniczają się do kosztów, które łącznie nie przekraczają ceny samego towaru.
Sprzedawca odpowiada wyłącznie za wady, które ujawniły się w czasie użytkowania towaru zgodnie z jego przeznaczeniem. Gwarancja nie obejmuje wad spowodowanych wadliwą konserwacją lub niewłaściwym użytkowaniem towaru, oraz naprawami dokonanymi przez Kupującego i wadami towaru wynikającymi z normalnego zużycia.
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
- pisemnie na adres: ul. Armii Krajowej 21, 59-400 Jawor
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: begli@begli.pl
Wzór formularza można pobrać tutaj.
Więcej szczegółów dotyczących zwrotów znajduje się w punkcie 8 regulaminu.